محل تبلیغات شما

این یک راز نیست که اکثر افراد به نوشیدن چای یا قهوه علاقه دارند. این چای و قهوه‌ها می‌توانند درون لیوان سرامیکی شما پر شوند و مردم آن را بنوشند. به هر شرکت و یا محل کاری وارد شوید، مطمئن باشید که انواع مختلف لیوان را پیدا خواهید کرد: لیوان مارک‌دار، با عکس افراد مشهور، لیوان‌هایی که حروف و جملاتی بر روی آن چاپ شده‌اند و یا لیوان تبلیغاتی با طرح لوگو و نام برند شرکت‌های مختلف.

لیوان‌ها به قدری ضروری هستند که یکی از پرکاربردترین هدایای تبلیغاتی را می‌سازند. به وسیله آنها؛ تولید و کمک به گسترش نام برند شما آسان می‌شود. اما چه طور شما بیش‌ترین بازخورد را می‌توانید از لیوان سرامیکی تبلیغاتی به دست آورید و انواع مختلف آن کدامند؟ ما این راهنمای سریع را برای شما فراهم کردیم تا شما بتوانید مناسب‌ترین را پیدا کنید.


چرا لیوان تبلیغاتی


ممکن است فکر کنید که شرکت‌ها دیگر لیوان تبلیغاتی را به عنوان هدایای تبلیغاتی پخش نمی‌کنند، اما اشتباه می‌کنید. یک دلیل ساده برای محبوبیت ماندگار آنها در بازار تبلیغاتی وجود دارد: آنها به خوبی برای گسترش برند کار می‌کنند.

لیوان‌ها ساده و قابل اعتماد بوده و از آیتم‌های روزمره هستند که محصولات تبلیغاتی فوق‌العاده‌ای را می‌سازند، زیرا مشتریان شما به طور روزانه از آنها استفاده می‌کنند.

علاوه بر این، افراد با لیوان‌های مورد علاقه خود وابستگی‌های احساسی ایجاد می‌کنند، تا حدی که اگر لیوان آنها بشکند ناراحت می‌شوند. این به این معنی است که لیوان تبلیغاتی در واقع ارزش احساساتی بیشتری را نسبت به آنچه انتظار دارید، ارائه می‌دهد، به این معنی که افراد خیلی بیشتر از آن چه که شما فکر می‌کنید، از لیوان‌هایشان مراقبت می‌کنند. این خبر بزرگی برای شرکت‌هایی است که به دنبال گسترش نام تجاری خود هستند و دوست دارند افراد بیشتری از وجود آنها با خبر شوند.


شناسایی مخاطبان هدف


قبل از اقدام به طراحی یک لیوان تبلیغاتی مهم است که به مخاطبین هدف خود فکر کنید. یکی از مزایای این لیوان این است که استفاده از آن بسیار جهانی بوده و تقریبا همه در طول روز مقداری نوشیدنی می‌نوشند. هم چنین، سادگی آنها به این معنی است که سازگاری آن با مخاطبان مختلف آسان است، بنابراین شما می‌توانید بسته به نوع خاصی از لیوانی که استفاده می‌کنید، پیام خود را برای طیف گسترده‌ای از افراد ارسال کنید.


به طور کلی، سه مخاطب ممکن است برای لیوان تبلیغاتی شرکت شما وجود داشته باشد، کارمندان شرکت شما، مشتریان جدید و یا مشتریان موجود. برای کدام یک از این سه گروه قرار است شما این هدایای تبلیغاتی را ارائه دهید، بر نوع لیوانی که انتخاب می‌کنید و این که چطور می‌خواهید آن را طراحی کنید، تاثیر می‌گذارد.

برای کارمندان، یک لیوان نسبتا ساده با نام و آرم شرکت ممکن است کافی باشد. در حالی که اگر به دنبال جذب مشتریان جدید هستید، چیزی کمی منحصر به فرد باید انتخاب کنید، چیزی که مشتری شما در جای دیگری پیدا نمی‌کند و این لیوان تبلیغاتی آنها را در مورد شرکت شما کنجکاو خواهد کرد.

برای مثال، طرحی که بر روی آن چاپ می‌شود به شرکت شما اجازه می‌دهد تا یک هدیه مهم و جذاب را طراحی کند که مشتریان شما به احتمال زیاد از آن تقدیر می‌کنند، اما از همه مهم‌تر، باعث خواهد شد از آن برای مصارف روزانه استفاده کنند و نام برند شما بارها دیده شود.


شما چه نوع شرکتی هستید؟

چیز دیگری که باید در مورد آن فکر کنید این است که شما چه نوع شرکتی هستید و چگونه لیوان می‌تواند نوع محصولات و خدماتی که شما ارائه می‌دهید را منعکس کند. در حالی که استفاده از لیوان تبلیغاتی استاندارد در همه جا مهم است، راه‌هایی وجود دارد که شما می‌توانید آن را تغییر دهید. انتخاب طرح‌های شیک که توجه به فردیت شرکت خود را به عنوان یک برند مورد توجه قرار می‌دهند یکی از این راه‌ها است.


به عنوان مثال، اگر یک کسب‌وکار پویا، مانند یک شرکت پوشاک ورزشی و یا شرکت مسافرتی هستید، ممکن است بخواهید چیزی را به مشتریان خود عرضه کنید که منعکس‌کننده پویایی شرکت است مانند لیوان‌های مسافرتی چاپی که می‌تواند در هنگام رفتن به سفر و یا در اماکن ورزشی مورد استفاده قرار گیرد.

به همان اندازه، اگر شما یک شرکت فن‌آوری جدید هستید و یا یک شرکت در زمینه تکنولوژی که با مشارکت کارکنان و ایده‌های جدید هیجان‌انگیز ساخته شده است، ممکن است در مورد استفاده از یک لیوان سرامیکی فکر کنید، که یک روش جدید برای بدست آوردن ایده‌های جدید و مشترک است.


توجه به بودجه در زمان انتخاب لیوان تبلیغاتی

بدیهی است که شرکت‌های مختلف منابع مالی بسیار متفاوتی دارند. اما داشتن یک بودجه متوسط نمی‌تواند مانع از بازاریابی به وسیله لیوان تبلیغاتی شود. برخی از بهترین مدل‌های ما نیز بسیار ارزان قیمت‌گذاری می‌شوند، به این معنی که اگر شما یک کسب‌وکار کوچک و یا دارای یک بودجه محدود هستید، باز هم می‌توانید از لیوان‌های تبلیغاتی استفاده کنید.

اگر کمی پول بیشتری برای هزینه کردن در کمپین بازاریابی خود دارید، ممکن است بخواهید که انواع لوکس‌تر لیوان‌ها را در نظر بگیرید، که طیف وسیعی از طرح‌ها و رنگ‌ها را شامل می‌شوند و می‌توانند رساندن پیام شرکت شما را به حداکثر برسانند.

لیوان‌های تبلیغاتی یکی از ساده‌ترین و موثرترین اقلام تبلیغاتی هستند. آنها یک روش ثابت برای رساندن پیام شما ارائه می‌کنند و مشتریان جدید را جذب کرده و پروژه‌های موجود را نگه می‌دارند. دقت کنید که جنبه‌های مختلف برنامه‌های تبلیغاتی خود را چک کنید.

توصیه‌هایی در هنگام خرید ساعت دیواری تبلیغاتی

۱۰ محصول تبلیغاتی برتر برای صنعت خودرو بخش یک

فلش مموری تبلیغاتی برای بازاریابی شرکت‌ها

لیوان ,تبلیغاتی ,یک ,شرکت ,استفاده ,جدید ,لیوان تبلیغاتی ,و یا ,است که ,ممکن است ,را به

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دانلود سوالات استخدامی سال 98 bazsazi infotogfu dungperwendmon وام نیکو ارسیا جزوات دکتری کشاورزی و منابع طبیعی 99 دل نوشته های ایلچی خلخالی ( ائلچی بئی ) مهندسی كنترل و ابزار دقیق aboozar jafarzadeh