محل تبلیغات شما

شرکت‌های ساختمانی با رقابتی تنگا تنگ از شرکت‌های تازه تاسیس و با سابقه در این حوزه مواجه هستند. هدایای تبلیغاتی ابزارهای بازاریابی کلیدی برای کسب حسن‌نیت برای کسب‌وکار یک شرکت هستند.

دریافت کنندگان کالاهای تبلیغاتی چیزی به دست می‌آورند تا زندگی روزمره‌شان را کمی ساده‌تر کنند، و این آیتم‌ها توجه افراد را به لوگوی روی هدیه به طور مکرر جلب می‌کنند. محصولات تبلیغاتی در ذهن و قلب مشتریان نفوذ می‌کند و به برند شما کمک می‌کند به یاد ماندنی شود.

در حقیقت، بسیاری از بررسی‌ها نشان می‌دهند که چگونه دریافت کنندگان محصولات تبلیغاتی تبدیل به مشتری می‌شوند. انجمن بین‌المللی تبلیغات یک نظرسنجی را برای پیدا کردن تاثیر و نفوذ محصولات تبلیغاتی بر روی مشتریان انجام داد. نتایج این تحقیق ما را با قدرت این محصولات برای جذب مشتری به یک کسب‌وکار، شگفت‌زده می‌کند.

براساس این نظرسنجی، اکثر دریافت کنندگان مورد بررسی محصولات تبلیغاتی می‌توانند تبلیغ کنندگان و کسب‌وکار آنها را به یاد بیاورند. این آمار، بازاریابان را شگفت‌زده می‌کند چون دیگر ابزارهای بازاریابی قادر به دستیابی به چنین نتایجی نیستند.

به عنوان مثال، تنها نیمی از مشتریان می‌توانستند تبلیغ کنندگانی را که تبلیغ خود را در یک نشریه چاپ کرده بودند، بشناسند. علاوه بر این، ما می‌دانیم که این معرفی چقدر برای بازاریابان و کسب‌ و کار آنها مفید است.

زمانی که یک مشتری راضی از کسب‌وکار شما در حضور افراد دیگر صحبت می‌کند، شما مصرف کنندگان بیشتری را به دست می‌آورید. این نظرسنجی نشان می‌دهد که ارائه محصولات تبلیغاتی قادر به جذب بیش از ۵۰۰ % افراد در مقایسه با ارسال یک نامه درخواست است.

به طور مشابه، مشخص شد که افرادی که محصولات تبلیغاتی دریافت می‌کنند تصویری مثبت از شرکت در ذهن آنها ایجاد می‌شود. این نظرسنجی نشان داد که بیشتر شرکت کنندگانی که محصولات تبلیغاتی را دریافت می‌کنند نگرش مطلوبی نسبت به شرکت پیدا می‌کنند.

تا آنجا که به اهداف یک شرکت در بازار و در میان مشتریان هدف مربوط می‌شود، ارائه محصولات تبلیغاتی تجاری برای شرکت‌های ساخت و ساز نتایج مورد نظر را ارائه می‌دهد. دریافت کنندگان این هدایا گفتند که آنها این اقلام را با خود حمل می‌کنند و عده‌ای گفتند که آنها حداقل یک‌بار در روز از این اقلام استفاده کرده‌اند.

این تحقیق همچنین نشان داد که مردم محصولات خود را به مدت شش ماه تا یک سال حفظ کرده‌اند. این به این معنی است که زمان کارکرد یک محصول به اندازه کافی خوب است که گیرنده با شرکت و کسب‌وکار شما درگیر شود. این را با رومه و تبلیغات تلویزیونی مقایسه کنید، که به سرعت از حافظه محو می‌شوند چون آنها بخشی از زندگی روزمره ما نمی‌شوند.

این موارد و بسیاری از مزایای دیگر بازاریابی کسب‌وکار با محصولات تبلیغاتی باید شما را ترغیب کند تا محصولی را انتخاب کنید که مفید باشد. این آیتم‌های تبلیغاتی را به کارمندان خود به عنوان یک انگیزه و پاداش و یا به طور اتفاقی به عنوان هدایای تبلیغاتی برای مردم در کنار یک نمایش یا برنامه تجاری توزیع کنید.


در اینجا محصولات تبلیغاتی خوبی برای شرکت‌های ساخت‌وساز وجود دارد


۱. کلاه‌های محافظ


برای کارگران ساخت‌وساز کلاه‌های ایمنی به عنوان معیاری برای ایمنی به شمار می‌آید. این کلاه‌ها در طیف متنوعی از رنگ‌ها و ویژگی‌های ایمنی ساخته می‌شوند.

این محصول یک هدیه مفید است و برای مدتی طولانی با کارگران خواهد بود، کارگران شرکت‌های ساخت‌وساز شما را تبلیغ می‌کنند و مشتریان برای اجرای ایده‌های طراحی خود به کسب‌وکار شما مراجعه می‌کنند. حتما بر روی کلاه آرم شرکت خود را قرار دهید.


۲. متر نواری


مترهای نواری بخشی از کار ساخت‌وساز هستند که همه به آن نیاز دارند تا سطوح را اندازه‌گیری کنند. مترهای نواری در اندازه‌های مختلف موجود هستند و بسیاری از آنها با یک گیره فی و یک بند مچی بادوام همراه بوده و یکی از محصولات تبلیغاتی پر کاربرد هستند.


۳. شب رنگ گیره دار


دستورالعمل‌های ایمنی برای ایمنی افراد طراحی شده‌اند. این شب رنگ‌ها از دور نمایان می‌شوند. نوعی از آنها را بخرید که قلاب دارند تا این محصولات تبلیغاتی به راحتی حمل شوند. نشان تجاری شما در این موارد کوچک به طور واضح دیده می‌شود.


۴. مخروط احتیاط


نشانه‌های احتیاط به شکل مخروط، یک بخشش کامل برای مشتریان شما است، زیرا آنها دوست دارند از این موارد احتیاطی استفاده کنند. آن را با آرم و شعار خود سفارشی‌سازی کنید.


۵. جاکلیدی چراغ‌دار


جاکلیدی چراغ‌دار برای استفاده از کلید در مکان‌های تاریک بسیار مناسب بوده و در کارگاه‌های ساختمانی از آن استقبال زیادی خواهد شد. برای ایمن‌سازی کلیدها به راحتی می‌توانند مفید باشند. این محصول برای مدتی طولانی با کاربران خواهد بود.


۶. ظرف آب


کارگران ساخت‌وساز برای رفع تشنگی خود به آب نیاز دارند. ظرف‌های آب وسایلی مفید برای گرم نگه داشتن مایعات گرم برای بیش از ۵ ساعت هستند. مایعات سرد هم می‌توانند به مدت ۲۴ ساعت سرد نگه داشته شوند.


۷. ساک دستی


این کیف به خاطر دوام آن مشهور است و می‌تواند بسیاری از وسایل را در خود جای دهد. یک قسمت اصلی بزرگ، یک جیب جلویی و یک جیب داخلی، به اضافه یک محفظه کفش دارد. مطمئنا یک ساک دستی، هدیه مفیدی برای کسی است که هر روز به محل کار می‌رود.


۸. دفترچه یادداشت جیبی


این دفترچه ۵۰ صفحه دارد و یک پوشش پلی پروپیلن محکم و یک قلم دارد. گیرنده می‌تواند جزئیات حیاتی را در یک محل ساخت‌وساز داخل آن یادداشت کند.


۹. کیف‌های غذای رنگی


کارگران ساخت‌وساز و افراد دیگر می‌توانند ظرف‌های ناهار خود را در این کیف‌های کوچک نگه دارند. دقت کنید که طرح لوگو و اطلاعات تماس خود را بر روی آن چاپ کنید.


۱۰. خودکار


خودکارها نیز برای کارگران ساختمانی و افرادی که در ساخت و ساز فعال هستند بسیار مفید هستند. این یکی از محصولات تبلیغاتی خوب است.

شرکت‌های ساختمانی با استفاده از این محصولات تبلیغاتی مفید مشتریان بیشتری جذب خواهند کرد. آرم شرکت و پیام برند خود را بر روی هدیه برای قابلیت دید بهتر کسب‌وکار خود قرار دهید.

توصیه‌هایی در هنگام خرید ساعت دیواری تبلیغاتی

۱۰ محصول تبلیغاتی برتر برای صنعت خودرو بخش یک

فلش مموری تبلیغاتی برای بازاریابی شرکت‌ها

یک ,تبلیغاتی ,محصولات ,شرکت ,کسب‌وکار ,ساخت‌وساز ,محصولات تبلیغاتی ,خود را ,را به ,بر روی ,بسیاری از ,ارائه محصولات تبلیغاتی

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Poker_FIC my routines ادید مرجع دانلود بازی اندروید در ایران Cynthia's style هیئت بقیةالله عجل الله تعالی فرجه newsscanteapum1989 تکنولوژی چراغی فرا روی آموزش کشتی اسلام آباد غرب مجتمع پلی اتیلن مازندران ، مخزن آب صادراتی dupycomra