محل تبلیغات شما

هدایای تبلیغاتی ابزار بازاریابی موثر و در دسترسی برای کسب‌وکارها محسوب می‌شوند. شرکت‌ها با چاپ لوگو و نام خود بر روی محصولاتی نظیر لیوان، فلش مموری تبلیغاتی ، خودکار، دفترچه یادداشت، ست هدیه، کیف، ساک دستی، سررسید، تقویم و تقدیم این محصولات به مشتریان یا کارمندان خود به تبلیغ برند خود می‌پردازند.

اما این نکته را فراموش نکنیم که هدیه‌های تبلیغاتی زمانی بیشترین تاثیرگذاری را خواهند داشت که برای مخاطبان کاربردی باشند و طراحی آنها جذابیت داشته باشد.

لیوان سرامیکی یکی از کالاهایی است که در حال حاضر از طرف شرکت‌ها و برندها مورد توجه قرار گرفته و برای مشتریان تهیه می‌شود. از انواع لیوان‌ها با جنس‌های مختلف می‌توان برای این منظور استفاده کرد. لیوان‌های سرامیکی، شیشه‌ای، استیل، کاغذی و پلاستیکی هر کدام برای گروهی از مخاطبان مناسب هستند.

لیوان‌های سرامیکی گزینه مناسبی برای کسب‌وکارهایی است که به دنبال طراحی جذاب و خلاقانه برای تبلیغ برند خود هستند و می‌خواهند در میان رقبای خود تبدیل به برند متمایزی شوند.

این لیوان‌ها فضای کافی را در اختیار طراح قرار می‌دهند تا تصویر، نام برند و لوگو را با رنگ‌های مختلف روی لیوان حک کنند.

این لیوان‌ها را می‌توان در اندازه‌های مختلف تهیه کرد. مشتری می‌تواند از لیوان‌های کوچک‌تر برای صرف قهوه و از نوع بزرگ‌تر آن حتی برای سرو سوپ استفاده کند. خیلی از افراد از لیوان به عنوان جامدادی و حتی گلدان استفاده می‌کنند و آن را روی میز تحریر یا میز کار قرار می‌دهند؛ مخصوصا وقتی لیوان از طرح و رنگ زیبا و جذابی برخوردار باشد.


چرا لیوان تبلیغاتی حرارتی به مشتری هدیه بدهیم؟


لیوان حرارتی نوعی از لیوان‌های سرامیکی است که در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی مخصوصا در بین نسل جوان پیدا کرده است. این لیوان‌ها با کیفیت مناسب و استفاده از مواد بهداشتی درجه یک تهیه می‌شوند و امکان چاپ انواع طرح‌ها و لوگوهای تبلیغاتی روی آنها به راحتی میسر است. این لیوان‌ها در اندازه‌های مختلف و در دو نوع مات و براق تولید می‌شوند.

لایه بیرونی لیوان حرارتی دارای ماده منحصربه‌فردی است که در برابر گرما حساس است و از خود واکنش نشان می‌دهد. این لیوان‌ها در حالت عادی مشکی هستند.

وقتی مایعی داغ مثل چای یا قهوه توی لیوان ریخته می‌شود لیوان داغ شده و رنگ آن از مشکی به سفید تغییر می‌کند. طرحی که برای لیوان تبلیغاتی در نظر گرفته شده روی آن نمایان می‌شود. به خاطر این خاصیت به لیوان‌های حرارتی لیوان جادویی هم می‌گویند.

البته طرح روی لیوان پس از سرد شدن مایعات از میان می‌رود و دوباره تبدیل به لیوان مشکی ساده خواهد شد.

لیوان حرارتی برای کسب‌وکارهایی که به دنبال خلاقیت در تبلیغات هستند و می‌خواهند مشتری را غافلگیر کنند انتخاب هوشمندانه‌ای به نظر می‌آید. تغییر لیوان از حالت ساده و با رنگ مشکی به لیوان سفید با طرح رنگی و جذاب مشتری را ذوق‌زده می‌کند و احتمال اینکه نام برند شما برای همیشه در ذهنش ماندگار شود زیاد است.

یکی از مزیت‌های لیوان حرارتی این است که هیچ محدودیتی برای چاپ طرح، عکس، لوگوی برند، نقاشی و. روی آن وجود ندارد. فقط باید به اندازه لیوان برای هماهنگ بودن با تصویر موردنظر دقت کرد. طرح‌های با جزییات برای چاپ روی لیوان مناسب نیستند.

اگر صاحب کسب‌وکار هستید و می‌خواهید مشتریان یا کارمندان خود را غافلگیر کنید طرحی متناسب با برندتان آماده و آن را روی لیوان حرارتی چاپ کنید. برای کسب نتیجه بهتر لوگو تبلیغاتی خود را در دو طرف لیوان چاپ کنید تا از هر طرف قابل دیدن باشد. خواهید دید که این لیوان‌های تبلیغاتی چقدر بر مشتری تاثیرگذار است و به عنوان تجربه خوب از برند شما همواره در ذهنش نقش خواهد بست.

توصیه‌هایی در هنگام خرید ساعت دیواری تبلیغاتی

۱۰ محصول تبلیغاتی برتر برای صنعت خودرو بخش یک

فلش مموری تبلیغاتی برای بازاریابی شرکت‌ها

لیوان ,روی ,تبلیغاتی ,حرارتی ,لیوان‌ها ,چاپ ,است که ,لیوان حرارتی ,این لیوان‌ها ,روی لیوان ,که در

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Jay's collection انجام پروژه های برنامه نویسی رویای کودکی شاهد boabloodamso thinrequatfast وبلاگ انجمن اتوماسیون صنعتی جیلی بیلی tastpiclacer rhumedosob